• An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
הצעד הבא

ON LINE
 
מה זה
יעוץ נטורופתי און ליין?

לחצו כאן

 

ספרים מומלצים

מוח מנצח
ד"ר מארק היימן

חוכמת הקישקע
אליס מ. סורוקי

שוטי החלב
ד"ר אריה אבני

לא לסרטן
ד"ר דייויד סרוואן

לשנה טובה

 

אורח החיים המודרני מאתגר את הגוף ובעקבות זאת גם את הנפש, הקצב מסחרר והאיזון שמאפשר בריאות טובה הופך להיות משאת הנפש של רבים, השאלה שנשאלת היא: איך מגיעים לשם?

בואו נחשוב על הגוף כעל מכונה מופלאה עם מיליארדים של תאים היודעים לעבוד ביחד, באופן מסונכרן והרמוני בכדי שאנחנו נוכל לפעול ולהגשים את עצמנו בעולם הזה.

זמן החיים של התאים קצוב, לא מדובר בחיי נצח, כל שנה שחולפת מספרת על זמן החיים שהשתמשנו בו…

אם היינו זוכרים זאת לעיתים קרובות אולי היינו מנהלים את חיינו אחרת ?

תאי הגוף שלנו מגיבים לתנאים שהם מקבלים - הם לא יודעים לשקר, כשהתנאים טובים התפקוד מצויין וכשהתנאים גרועים מורגש סבל.

אם אתם מרגישים שיש מקום לשפר את התנאים שמקבלים תאי הגוף שלכם מתוך רצון להנות מבריאות ומתפקוד משופר דעו שזה בהחלט אפשרי והתחלת השנה היא הזדמנות מצויינת לרענן סדרי עדיפויות ולקבל החלטות.


קבלו את שנים עשר הרגלי הזהב שעושים טוב לגוף ולכן גם לנפש:

1.כחצי שעה לפני השינה עמעמו את האורות מסביבכם, החשכה מסייעת למוח להפריש הורמונים המכינים את הגוף לקראת שינה, היפרדו יפה מהמסכים שמבלבלים את המוח והמערכת ההורמונלית.

2.הרחיקו את הארוחה האחרונה מזמן השינה ככל שתוכלו, מערכת העיכול נמצאת במיטבה רק בשעות היום.

3.שתו מים חמימים עם ההשכמה והרגילו את מערכת העיכול להתפנות בבוקר, רצוי מאוד לפני האכילה או היציאה מהבית.

4.הברישו את הגוף לפני המקלחת, הברשה עדינה בתנועות החלקה מקצות הגפיים אל עבר הלב מסייעת להמרצת מערכת הלימפה והסרת תאי עור מתים.

5.הברישו את הלשון מידי בוקר לפני צחצוח השיניים, הברשה עדינה זו עם מנקה לשון מסירה את הרובד החיידקי שהצטבר על הלשון במהלך הלילה בהמשך להפרשת רעלים.

6.עשו מידי יום תרגילי הצלבה השומרים על גמישות מחשבתית ויציאה ממוד ההישרדות, המוח ישמח לקראת תרגילי הצלבה בכל שעה של היום.

7.אמצו לעיסה איטית ויסודית של האוכל כזו המאפשרת לרוק ולאנזימי העיכול להתחיל את תהליך פירוק המזון כבר בפה, כך גדל מאוד פוטנציאל הספיגה של חומרי ההזנה מהארוחה, לעיסה איטית ויסודית מאפשרת לכל הטעמים להתפזר בפה ולתחושת השובע להתפתח כך שגם כמויות האוכל יורדות מעצמן.

8.עובדים שעות מול מסך? עשו במהלך היום מספר הפסקות יזומות לטובת תרגילי תנועה ומתיחה קלים של שכמות, צוואר, ראש, גב תחתון כולל התקת המבט מהמסך והתמקדות באובייקט שנמצא במרחק, פעולות אלו יורידו עומס מעל השלד ומערכת העצבים וישפרו את יכולת הריכוז במאוד.

9. תרגלו מספר פעמים ביום נשימות עמוקות כולל עצירת הנשימה ונשיפה ארוכה החוצה לפי שיטת 4-7-8

10.קבלו החלטה לא להכניס הביתה מה שלא רוצים לאכול נקודה. אם בבית הרוב יהיה טוב ההמשך יהיה קל יותר.

11.הרחיקו מכשירים דיגיטלים מהגוף, הקרינה שהם פולטים גורמת באופן חד משמעי לשינויים ב DNA של התאים = מחלות.

12.השאירו חלק ריק ופנוי בתודעה שלכם שיוכל להסתכל סביב מספר פעמים ביום ולהשתאות מהפלא הזה שנקרא חיים.

 

ברכות שנה טובה ומאוזנת לכם ולבני משפחתכם.

 

לקבלת יעוץ נטורופתי On Line - צרו קשר

 

חפש באתר

כדאי לבדוק
מבחן הצורך ביעוץ נטורופתי
 
המלצות החודש

קרם לחות אלוורה

תוצרת:

Jason Natural

לקבלת ניוזלטר
קבלו הנחה

בית המרקחת

מדי פלוס
גבעת אורנים

מעניק הנחה ומשלוח חינם למטופלים
המופנים אליו על ידי
או דרך האתר.

לפרטים נוספים

הנחה מיוחדת

5% הנחה

על כל הקניות

בניצת הדובדבן

לפרטים נוספים